Kedves felvételiző Diákok! Tisztelt Szülők!
Ezúton szeretnénk minden hozzánk jelentkező diákot és szüleiket tájékoztatni a középiskolai központi felvételi vizsgáról.
A vizsga időpontja 2018. január 20., szombat. Érkezzenek meg legkésőbb 9.35-re a gimnázium épületébe, mert a tantermekben 9.45-től kezdődik meg a vizsga előtti kötelező tájékoztató. Fontos, hogy hagyjanak időt az épületben való tájékozódásra és a dolgozatírás előtt a mosdó használatára.
Személyazonosításra alkalmas fényképes igazolványt (pl. diákigazolványt vagy személyigazolványt) minden felvételiző hozzon magával!
Dolgozatírás helyszínei a gimnázium I-II. emeleti termei lesznek. A terembeosztás névsor szerint készül, a diákok az aulában olvasható tájékoztatóból tudják meg, hová menjenek. Az SNI / BTM-es tanulók (a nekik járó 15 perc többletidő miatt) külön teremben lesznek.
A vizsgán használható írószerek, segédeszközök: toll (több darabot érdemes hozni!), vonalzó, körző, szögmérő, SNI/BTM kedvezményekkel rendelkezőknél számológép (ha ennek használatát a gyermek szakértői véleménye biztosítja).
Javasoljuk, hogy a vizsgázók hozzanak magukkal karórát, hogy tudják kontrollálni munkaidejüket. Számoljanak azzal, hogy a mobiltelefonjukat a vizsga kezdete előtt le kell tenniük a felügyelő tanár asztalára, így azt nem tudják használni időmérésre.
Ha a felvételi napjára valaki megbetegszik, jelezze az iskolatitkárnál a 76/ 506-912 (103 mellék) telefonszámon. Ilyenkor van mód pótfelvételi írására 2018. január 25-én, csütörtökön 14 órakor. Csak orvosilag indokolt esetben lehet élni ezzel a lehetőséggel, amit a pótfelvételi napjáig igazolni kell.
A kijavított dolgozatok megtekintése 2018. január 26-án, pénteken 8-16 óra között lesz a gimnázium könyvtárában (Kecskemét, Piaristák tere 5.). A Piarista Általános Iskola tanulói a Czollner téren tekinthetik meg dolgozatukat. Ekkor adjuk át a tanuló írásbeli teljesítményét értékelő lapot, melyet a jelentkezési laphoz kell csatolni. A megtekintés során a feladatlapokról saját készülékkel szabadon készíthető fénykép. A vizsgázó kérésére térítés ellenében fénymásolatot is készítünk, ennek ára 15 Ft/oldal. A dolgozatok értékelésével kapcsolatban akkor adható be írásos észrevétel, ha az eltér az OH által kiadott központi javítási útmutatótól. Ehhez formanyomtatványt a Piaristák terén az iskolatitkárnál kapnak, és ott kell leadni az írásos észrevételt is 2018. január 29-én 8-16 óra között.
Az írásbeli vizsgáról külön értesítést nem küldünk senkinek, de e hirdetményünk alján olvashatják azoknak a listáját, akik jelentkezése megérkezett hozzánk. Itt nem a tanulók neveit, hanem - adatvédelmi okok miatt - az oktatási azonosítókat találják. A keresett diák OM azonosítójának megtalálását a Ctrl F billentyűk együttes megnyomása megkönnyíti, ekkor a képernyő felső sarkában megjelenő keresőbe írják be a diák OM azonosítójának számát, nyomják meg az enter billentyűt. Találat esetén a listán színessel kiemeli a program a számot, így az könnyen megtalálható. Amennyiben megtalálják az oldalon gyermekük azonosítóját, biztosak lehetnek benne, hogy a jelentkezésük megérkezett, és az iskola beosztotta őt a vizsgára. Ha nem találják a listán gyermekük számát vagy nem tudják azt, hívják nyugodtan Kása Éva iskolatitkárt a 76/506-912 (103 mellék) számon, aki szívesen ad felvilágosítást.
Minden jelentkezőnknek zavartalan felkészülést és sikeres vizsgát kívánunk!
Kecskemét, 2017. december 18.
Suba Adrienne igazgatóhelyettes