Október 8-án az iskolában a vezetői csapat, a munkaközösség-vezetők és a laborvezető részvételével kibővített vezetőségi ülést tartottunk.
A napirenden két nemzetközi projekt szerepelt.
Elsőként a nemrég angliai tanulmányút tapasztalatairól számoltunk be egy közös prezentációval a Lintner Tünde és Galikné Bertus Annamária kollégákkal. Mint arról a honlapon és a kecskeméti online sajtóban is hírt adtunk, egy általános iskolai vezetőkből és kollégákkal közös csoporttal az angliai Birminghamben jártunk, ahol a digitális pedagógia témájában vettünk részt intézménylátogatásokon és szakmai programokban a Digitális Pedagógiai Módszertani Központ szervezésében.
A beszámolónkat követően bekapcsolódott videokonferencián Horváth Bálint és Kormos Zoltán, a budapesti Piarista Gimnázium igazgatóje és helyettese, akik egy héttel később haosnló gimnáziumi programon vettek részt. Ők is beszámoltak tapasztalataikról.
Az értekezlet második felében a közelgő katalóniai látogatás előkészítéseként prezentációban mutattam be, amit a katalán piarista provincia SUMMEM című pedagógiai projektjéről előzetesen tudunk. A program azt vezeti be a tartomány minden piarista iskolájában, hogy a tanítási idő legalább 25%-ában nem szaktárgyi órákban, hanem interdiszciplináris projektekben tanulnak a diákok.
A perzentáció után a kibővített vezetői csapat tagjai páros munkában kérdéseket fogalmaztak meg a projekttel kapcsolatban, amelyek szempontként segítik majd a szakmai utat.
Mikulás Domonkos igazgató