Az elmúlt hetekben számos angol és német órát szántunk a felső tagozaton arra, hogy a környezet- és természetvédelemmel foglalkozzunk. A célunk az volt, hogy a gyerekekben tudatosítsuk a témák fontosságát és hogy egyéni, vagy csoportos alkotásaikban kifejezhessék a számukra legfontosabb gondolatokat.
Sokféle tevékenységet végeztek diákjaink: gondolattérképeket készítettek, természetvédelemmel kapcsolatos dalokat, vagy verset dolgoztak fel, öko-társasjátékkal játszottak, kérvényt vagy petíciót írtak egy-egy környezetvédelmi szituációhoz kapcsolódóan, kézműveskedtek, vagy épp interaktív feladatokat oldottak meg és eközben megismerték a téma szókincsét és jelentőségét. Természetesen ezeken az órákon is igyekeztünk fejleszteni a nyelvtanulás négy alapkészségét: a hallott- és olvasott szövegértést, s az önálló szövegalkotást szóban és írásban.
Nagyon sok diákunk készített plakátot, vagy egyéb alkotást, melyekből kiállítást rendeztünk az aulában, megalapozva az áprilisi fenntarthatósági témahét hangulatát.
Köszönjük az idegennyelvi napok szervezésében résztvevő pedagógusok munkáját!