Diákigazolvány igénylése
Minden diák a lakóhelye szerint illetékes okmányirodában kell, hogy megigényelje a diákigazolványt. A vidékiek, ha van a lakóhelyükön vagy annak közelében okmányiroda, ott is intézhetik az igénylést.
Mit kell vinni az okmányirodába?
1. személyi igazolványt / ha még nincs: születési anyakönyvi kivonatot
2. lakcímkártyát
A diák szülő nélkül is meg tudja igényelni az igazolványt, ha betöltötte a 14. életévét.
Ajánlott időpont a kecskemétieknek: 2012. június 29-e (péntek) 8.15-12.30 között.
Okmányiroda címe: Kecskemét, Rákóczi út 5.
Ha nem felel meg a június 29-i időpont, a következő telefonszámokon kérhetnek másikat: 76/513-565, 76/513-541.
Az Okmányirodában kapott papírokkal a Piarista Iskola gazdasági irodáját keressék fel (nyári ügyeleti idő: szerda 8.00-16.00), ott kell leadni a papírt és 1400 Ft-ot befizetni. Az igazolványok minimum 45 nap alatt készülnek el, ezért azt tanácsoljuk, hogy július 15-ig intézzek el a megrendelést és a befizetést.
A Ward Mária Gimnázium diákjainak nem kell új diákigazolványt készítenie, mivel a Piarista Gimnázium, mint jogutód veszi át őket.
A diákigazolványok 8 évig érvényesek, így a Piarista Általános Iskola diákjainak, ha első osztálytól a mi intézményünk tanulói, új diákigazolványt kell igényelniük.